Szolgáltatások

Destination Services

Az áttelepülés teljes körű menedzselése, az ügyfél egyedi igényihez igazodva.

  • Orientációs nap Budapesten – A külföldi munkavállaló végleges döntését segítő program, aminek keretében a várható életminőségéről és a környezetről kap ízelítőt. Megismertetjük az elérhető ingatlanok minőségével, az iskolákkal, az orvosi ellátással, vásárlási és kikapcsolódási lehetőségekkel, a lakókörnyezettel és magával a várossal
  • Az átköltözés teljes körű koordinálása (személyes ingóságok, autó, egyéb) szoros együttműködésben a kijelölt szállítmányozó céggel és segítségnyújtás a vámolásban
  • Hotelfoglalás
  • Költöztetés lebonyolítása
  • Fogadás a repülőtéren, welcome ajándék átadása, szállodába szállítás
  • Információs anyag biztosítása – Relocation Services by Pannonia Relocation Ltd. For the Expatriate and his Family, Térkép, Expatriate’s Guide for Budapest & Hungary
  • Beilleszkedési training a budapesti életbe
  • Iskolák meglátogatása, beiratkozás ügyintézése
  • Orvosi szolgáltatást nyújtó cégek bemutatása, meglátogatása
  • Ismerkedés a bevásárló központokkal
  • Szabadidő eltöltésének a lehetőségei
  • Budapest kulturális életének bemutatása
  • Bankszámla nyitása
  • Takarítónő és baby-sitter közvetítése
  • Magyar nyelvtanár közvetítése
  • Információ a külföldiek számára működő társadalmi szervezetekről
  • Cross-cultural training

Ezen szolgáltatásainkat a megrendelőinkkel egyeztetve, az ügyfél igényeit figyelembe véve rugalmasan testre szabjuk. Az ügyintézés folyamán közvetlenül tartjuk a kapcsolatot az ügyfelünkkel, folyamatosan tájékoztatva a HR osztályt. Minden ügyementben törekszünk az önálló munkára, így is könnyítve HR –s kollegáink terheit. Szolgáltatásunk pro-aktív, tehát a tapasztalataink szerint esetlegesen felmerülő problémákat már kezdetben igyekszünk elkerülni.

Okmányok beszerzése, hosszabítása

Magyarországi beutazáshoz, tartózkodáshoz, munkavállaláshoz szükséges okmányok beszerzése és hosszabítása:

Munkavállalás

  • Munkavállalási engedély
  • Munkaügyi bejelentés
  • Engedélymentességi igazolás
  • Munkaszerződés

Tartózkodás

  • Tartózkodási engedély
  • Regisztrációs kártya
  • Állandó tartózkodási kártya
  • Vízum
  • Letelepedési engedély
  • Állampolgárság
  • Meghívólevél

Lakhatás

  • Lakcímkártya
  • Lakcím regisztráció
  • Lakcímváltozás bejelentése

Járulékok

  • Adókártya
  • TAJ kártya
  • EU egézségkártya
  • TB kiskönyv
  • APEH jövedelemigazolás

Jogosítvány és Autó

  • Vámügyintézés
  • Rendszám ügyintézés
  • Jogosítvány honosítás
  • Forgalmi átírás

Céges papírok

  • Cégalapítás
  • Cégkivonat beszerzése
  • APEH igazolás
  • Változások bejelentése

Ingatlanközvetítés

Cégünk saját ingatlanos szakembere egyéni figyelmet szentel minden ügyfelünkre. Kiterjedt kapcsolatrendszerünknek és sok éves tapasztalatunknak köszönhetően a piacon található ingatlanok közel egészéből ajálnjuk ki a legmegfelelőbbet partnereink számára.

  • Közvetlen kapcsolattartás az ügyféllel
  • Igény lekérdezése, pontosítása
  • Az ingatlanajánlatok begyűjtése, előválogatása, igény szerinti megküldése az ügyfél részére
  • Az ingatlanlátogatások programjainak megszervezése
  • Az ingatlanok meglátogatása
  • Személyes kiséret saját autóval a teljes House-hunt időtartalma alatt
  • Tanácsadás az ingatlan kiválasztásában
  • A szerződési feltételek letárgyalása a tulajdonossal, egyeztetés a HR osztállyal, a bérleti szerződés elkészítése angol és magyar nyelven a cég standard lakásbérleti szerződése szerint (ha még nincs standard, akkor annak elkészítése)
  • A szerződések jóváhagyása a vállalat jogászával és aláírása a felekkel
  • A bérelt ingatlan átvétele a tulajdonostól, átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítése
  • Az átvételkor az ingatlanban lévő berendezések használatának betanítása, használati utasítások elkészíttetése
  • Az ingatlanba szükséges berendezési tárgyak megvásárlásában való segítségnyújtás
  • A megvásárolt bútorok kiszállíttatásában való közreműködés, a bútorok összeszereltetése
  • Közművek átírása bérlő vagy cég nevére
  • Teljes körű ingatlankezelés és maintenance szolgáltatás

Ingatlanhoz kapcsolódó folyamatos ügyintézés

Ezen szolgáltatásunk alá tartozik minden olyan ügyintézés és segítség, ami valamilyen formában köthető az ingatlan bérléséhez, használatához.

A bérleti szerződéshez kapcsolódó ügyintézés

  • A lakásbérleti szerződés esetleges hosszabbítása, módosítása, felmondása
  • A bérelt ingatlan visszaadása a tulajdonosnak, visszaadási jegyzőkönyv elkészítése, a reklamációk rögzítése a jegyzőkönyvben
  • Felmondással kapcsolatos reklamációk rendezése
  • Kaució visszautalása, a visszautalás nyomon követése
  • Közművek átírása tulajdonos nevére

Az ingatlannal kapcsolatosan felmerülő ügyintézés

  • Közüzemi szolgáltatókkal és a számláikkal kapcsolatos kérdések
  • Internet, kábeltévé beköttetése, műholdvevő berendezés telepítése
  • Riasztórendszer telepítése, beköttetése 24 órás figyelőszolgálathoz
  • A tulajdonossal tisztázandó vitás kérdések rendezése, tolmácsolás
  • A takarítónővel, baby-sitterrel való folyamatos egyeztetés
  • Az ingatlanban történt bármilyen meghibásodás megjavíttatásában való közreműködés
  • Extra berendezések beszereltetése a bérelt ingatlanba
  • További berendezési tárgyak vásárlása, kiszállíttatása, összeszereltetése
  • Szabadság vagy hosszabb távollét esetén az ingatlan felügyelete

Mindkét szolgáltatáscsomagot a szakmájukban jártas sokéves tapasztalattal rendelkező szakembereink nyújtják angol nyelven. Az ingatlanokban felmerülő bármilyen meghibásodásra megbízható sokszor kipróbált szakemberek (pl: vízvezeték szerelő, villanyszerelő, antennaszerelő, asztalos, kertész stb) állnak a rendelkezésünkre. Sokéves tapasztalatunk segít abban, hogy elkerüljük a fölösleges kiadásokat, időrabló vitákat, és a lehető leggyorsabb és legeredményesebb megoldásokat találjuk meg a problémákra.

Ingatlankezelés

Cégünk teljes körű maintenance szolgáltatás kínál, mely által célünk levenni minden terhet az ügyfeleink válláról a bérelt ingatlannal kapcsolatos midnen felmerülő kérdésben. Ez alapján többek között vállaljuk a közüzemi számlák ügyintézését, a bérleti díj és egyéb közüzemi díjak befizetését, a tulajdonossal való kapcsolattartást, szolgáltatókkal való kapcsolattartást, meghibásodások javítását, takarítást, fűnyírást, hólapátolást, stb.

Szállítmányozás

Teljes körű bel – és külföldi szállítmányozást, raktározást, konténerezést és vámkezelést nyújtunk 2 tonnás teherautótól a kamionokig, saját teherautóinkkal és megbízható partnerünk segítségével.

  • Személyes ingóságok bel – és külföldi költöztetése
  • Irodaköltöztetés
  • Raktározás
  • Konténerezés
  • Vámkezelés

Turisztikai szolgáltatások

Teljes körű turisztikai szolgáltatásokat nyújtunk egy főtől egészen 70 főig.

  • Városlátogatások
  • Budapesti idegenvezetés
  • Incentiv turizmus
  • Autóbuszbérlés (9 – 70 főig)

Vegyes szolgáltatások

Minden egyéb felmerülő kérdésben próbálunk segítséget nyújtani ügyfeleink számára. Valójában azt mondhatjuk, hogy a törvényes kereteken belül nem létezik olyan kérés, amit ne próbálnánk meg teljesíteni. A következőkben ízelítőt adunk a leggyakrabban felmerült kérésekből.

  • Magyar alkalmazottak külföldre kirendelése esetén az áttelepülés koordinálása, kiköltöztetés, vízumbeszerzés, vámolás
  • Segítségnyújtás saját tulajdonú személygépkocsi vagy motorkerékpár vásárlásában
  • Klubtagságok ügyintézése
  • Kutyák, macskák beadása kutya- illetve macskapanzióba nyaralás idejére
  • Utazáshoz szükséges állatorvosi igazolások beszerzése
  • Segítségnyújtás fogadás rendezésében
  • Nyelvtanár közvetítése
  • Szabadidőprogram szervezése
  • Vásárlásában való segítségnyújtás